کفپوش اپوکسی پارکینگ

پارکینگ‌ها با چالش‌های متعددی در طبقه‌بندی خود مواجه هستند. کفپوش اپوکسی پارکینگ باید بتواند بتن را از سایش و آسیب محافظت کند. علاوه بر این در مورد پارکینگ های چند طبقه نیز باید به عنوان لایه های میانی ضد آب عمل کنند.با این حال، چالش ها در اینجا متوقف نمی شوند: محصولات مشخص شده برای چنین مناطقی باید در برابر لاستیک های داغ و گازهای گلخانه ای خودرو مقاوم باشند. گاهی اوقات نشت مایعات ترمز، روغن خودرو و سایر مواد شیمیایی وجود دارد.

کفپوش اپوکسی پارکینگ | استحکام سازان

در طراحی کف پارکینگ مناسب باید همه این عوامل را در نظر گرفت.مناطق خاصی از کف پارکینگ (مانند خطوط عابر پیاده و رمپ ها) نیز نیاز به محافظت ضد لغزش دارند.معمولاً در پارکینگ‌ها، پوشش‌های پلی‌اورتان به‌عنوان روکش الاستیک مشخص می‌شود. این امر به ویژه در مواردی که کفپوش اپوکسی پارکینگ باید به عنوان یک لایه ضد آب محافظ عمل کنند، صدق می کند.

4 دلیل برای اینکه کفپوش اپوکسی بهترین انتخاب برای پارکینگ شماست

کفپوش پارکینگ با تردد مداوم وسایل نقلیه و پیاده در معرض برخی از سخت ترین شرایط قرار می گیرد. در حالی که هدف اصلی آنها پارکینگ است، می توانید با افزودن یک درزگیر اپوکسی، گاراژ پارکینگ خود را برای مستاجران و مشتریان به سطح بالاتری ببرید. کفپوش اپوکسی پارکینگ یک گزینه تکمیل انعطاف پذیر است که می تواند هر گاراژ را به یک مرکز نمایشگاهی با کیفیت تبدیل کند. در اینجا چهار دلیل عالی برای انتخاب کفپوش اپوکسی پارکینگ برای کفپوش پارکینگ آورده شده است.

دوام

اپوکسی به عنوان مایع اعمال می شود اما به یک پوشش سخت و غیرقابل نفوذ سخت می شود که می تواند در برابر ترافیک پا و خودرو، آثار لاستیک، ساییدگی، آسیب ضربه، لکه های روغن، نشت ترمز یا گاز و سایر تنش های رایج گاراژ که اغلب به بتن آب بندی نشده آسیب می رساند، مقاومت کند.کفپوش اپوکسی پارکینگ همچنین عیوب کوچک بتن را پوشش می دهد، از جمله ترک های مویی و موج دار شدن، تقویت و بهبود ظاهر زیبایی آن. هنگامی که اپوکسی را روی بتن درست آماده و ساختاری سالم نصب می کنیم، به طور ایمن می چسبد و می تواند برای چندین دهه دوام بیاورد، حتی در شرایط آب و هوایی شدید که بسیاری از شهرهای ایران به آن معروف هستند.

توان مالی

هزینه های نصب این کفپوش اپوکسی صنعتی فقط هزینه هایی نیست که با پارکینگ خواهید دید. هزینه های نگهداری، تعمیر و تعویض نیز باید در تصمیم شما لحاظ شود. بتن لخت در ابتدا می تواند مقرون به صرفه باشد، اما در طول عمر کف، هزینه ها می تواند به طور تصاعدی افزایش یابد. از طرف دیگر، هزینه های اولیه اپوکسی می تواند بیشتر باشد، اما به دلیل اینکه این ماده بتن را آب بندی می کند، صرفه جویی در دراز مدت قابل توجه است. بتن در زیر اپوکسی حفظ می شود و خطر آسیب، رشد کپک و کپک و لکه های ناشی از نشت روغن یا سایر مایعات خودرو را به حداقل می رساند یا از بین می برد.صرفه جویی به هزینه های نگهداری و تعمیر نیز ختم نمی شود. رنگدانه و مواد بازتابنده را می توان در طول فرآیند اعمال به کفپوش اپوکسی پارکینگ اضافه کرد که می تواند سطح براق تری ایجاد کند. این امر انتشار نور را بهبود می بخشد، نیاز به وسایل روشنایی اضافی را کاهش می دهد، قبض برق شما را کاهش می دهد و ایمنی کلی تاسیسات شما را افزایش می دهد.

تطبیق پذیری

کفپوش اپوکسی پارکینگ را می توان روی کفپوش های بتنی جدید یا موجود اعمال کرد و می تواند از تخریب طبیعی بتن جلوگیری کند و در عین حال از تشکیل گرد و غبار بتن جلوگیری کند. این کفپوش می تواند شامل انواع افزودنی ها برای بهبود کشش یا رنگدانه ها برای افزایش دید یا هدایت جریان ترافیک باشد. این به طور طبیعی در برابر رطوبت مقاوم است و آن را به گزینه ای عالی برای گاراژ تبدیل می کند.

سادگی

نگهداری از کفپوش اپوکسی پارکینگ آسان است. کف صاف است و می توان آن را به راحتی با فشار و بدون نگرانی در مورد لکه شدن یا تجمع گرد و غبار شستشو داد. کف روشن، تمیز و با ظاهری تازه باقی می ماند، که باعث می شود ساختمان شما تمیزتر و برای مشتریان یا مستاجران شما جذاب تر به نظر برسد.

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ:

اگر تصمیم دارید کف پارکینگ خود را از کفپوش اپوکسی پارکینگ بسازید، این مراحل را دنبال خواهد کرد:

1.آماده سازی سنگ زنی بتن برای اطمینان از زیرلایه صاف و سطح متخلخل تمیز برای اعمال پوشش اپوکسی. تعمیرات بتن از طریق ایجاد هرگونه ترک و سوراخ قابل مشاهده روی سطح دال بتنی.استفاده از پرایمر اپوکسی درجه صنعتی.

2- پرایم : دومین کاربرد پرایمر اپوکسی درجه صنعتی.

3- پوشش های آب بندی : دو لایه سیلر پوشش بالایی با استفاده از پلی اورتان تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش. کفپوش اپوکسی صنعتی پلی یورتان نیز این خصوصیت را دارد.

کفپوش اپوکسی پارکینگ لیز است؟

در یک پاسخ ساده – نه. در مناطقی که تردد بالایی دارند، یک ماده افزودنی ضد لغزش در روکش کفپوش اپوکسی پارکینگ استفاده می شود. این را می توان در سطوح مختلف اعمال کرد که میزان “چسبندگی” کف را تغییر می دهد.در این روش می توان سطح صحیح افزودنی غیر لغزنده را که باید در کف شما اعمال شود، تعیین کنیم.

فرآیند آماده سازی چیست؟

آماده سازی ما شامل سنگ زنی کامل دال بتنی است. ما از جدیدترین فن آوری های سنگ زنی الماس برای اطمینان از بهترین آماده سازی سطح استفاده می کنیم. این به ما امکان می دهد منافذ بتن را باز کنیم که به مکش پوشش به داخل دال و متراکم شدن لایه رویی کمک می کند.

آیا وقتی کار را انجام می دهید گرد و خاک می گیرد؟

نه، ما ایمنی همه افراد در محل را بسیار جدی می‌گیریم، بنابراین در جدیدترین فن‌آوری‌های استخراج گرد و غبار هم به نفع مشتری و هم برای سلامت و ایمنی کارمندان خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

آیا کرک خواهد شد؟

محلول های کفپوش رزین اپوکسی بسیار بادوام هستند و به همین دلیل می توانند فشار و آسیب زیادی را تحمل کنند. با این حال، اگر دال بتنی از قبل ترک خورده یا بریده شده باشد، ممکن است در آینده پس از نصب رزین اپوکسی مشکل ساز شود. ما به شدت توصیه می کنیم قبل از اعمال کفپوش اپوکسی ،هر گونه لکه را در دال بتنی قبلی خود وصله و برطرف کنید.

امروز پارکینگ اپوکسی خود را دریافت کنید!

هنگام در نظر گرفتن کفپوش اپوکسی پارکینگ ،باید چند نکته را به خاطر بسپارید. رنگی را انتخاب کنید که فضا را زنده کند، به خصوص اگر یک پارکینگ زیرزمینی باشد. همچنین، همیشه ایده خوبی است که خطوط خود را در همان زمان مشخص کنید و سیستم شماره گذاری را که در پارکینگ ماشین دارید به‌روزرسانی کنید

 

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش ما در کمترین زمان پاسخگو هستند