کفپوش اپوکسی بیمارستان

امروزه استفاده از کفپوش اپوکسی بیمارستان بهترین انتخاب است. هزاران قطعه متحرک در یک بیمارستان وجود دارد و انتخاب های زیادی در  سیستم کفپوش  بیمارستانی ایده آل وجود دارد. دفاتر کلینیک، راهروها، اتاق‌های عمل، آزمایشگاه‌ها و اتاق‌های تصویربرداری دائماً مورد استفاده قرار می‌گیرند. طبقات بیمارستان ها ترافیک سنگین پا، صندلی های چرخدار، تخت های بیمارستانی، گاری ها و ماشین آلات را در بیست و چهار ساعت شبانه روز مشاهده می کنند. بین متراژ وسیع و جابجایی مداوم، داشتن کفپوشی که به عملکرد موفقیت‌آمیز تأسیسات کمک می‌کند، بسیار مهم است.

 

آب بند کننده های بتن| استحکام سازان

بیمارستان ها برای یک محیط آرام تلاش می کنند. عوامل موثر زیادی برای رسیدن به آن وجود دارد. راحتی به همان اندازه مهم است که دوام کف شما. تحقیقات نشان می دهد که یک محیط بصری دلپذیر به افزایش رضایت بیمار و کاهش استرس کمک می کند. زیبایی شناسی آرامش بخش و خوشایند برای روحیه کارکنان و بیمار ضروری است. جذب صدا، نویز را کاهش می دهد. کنترل دما، از بلند شدن هوای سرد از کف جلوگیری می کند. و انعطاف پذیری، احساس نرمی را در زیر پا ایجاد می کند. هر یک از این موارد به کیفیت زندگی کارکنان حرفه ای و بیماران می افزاید.

 

بیمارستان هایی که با استانداردهای بالا اداره می شوند

برخلاف سایر محیط‌های سازمانی، بیمارستان‌ها از استانداردهای ایمنی و بهداشتی بالایی برخوردار هستند تا از رفاه بیماران خود اطمینان حاصل کنند. برای جلوگیری از گسترش بیماری، اغلب شامل بهداشت و کنترل عفونت، الزامات کد بهداشتی دقیق باید رعایت شود. سیستم‌های کف‌پوش بیمارستانی باید سازگار با تحرک، مقاوم در برابر لغزش بوده و رشد کپک و باکتری را به حداقل برسانند یا از آن جلوگیری کنند.

 

سیستم های کف سازی بیمارستان

کفپوش اپوکسی بیمارستان  پرمصرف‌ترین سیستم کف‌پوش در بیمارستان‌ها است زیرا تمام مشخصات بالا را برآورده می‌کند. بیشترین تصادف در بیمارستان ها سر خوردن و سقوط است.کفپوش اپوکسی بیمارستان با افزودن مقاومت در برابر لغزش این خطر را کاهش می دهند. کفپوش های اپوکسی بیمارستان محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در برابر خرابی و زوال رنگ را ارائه می دهند. این نوع کفپوش همچنین محیطی عاری از میکروب را فراهم می‌کند و به بیمارستان‌ها اجازه می‌دهد تا استریل خود را حفظ کنند. کفپوش اپوکسی بیمارستان  در اتاق‌های عمل و بیماران، حمام‌ها و فضاهای مشترک عملکرد خوبی دارند.

 

کفپوش سیمانی یورتان

 درزگیرهای سیمان اورتان برای مناطق پر تردد مستعد ضربه و ساییدگی عالی هستند. هر شکافی در پوشش های کف، محل رشد طبیعی باکتری ها است. اورتان یک سد مهر و موم شده ایجاد می کند و آن را ضد میکروبی می کند. پوشش بسیار بادوام همچنین در برابر اکثر مواد شیمیایی محافظت می کند. این سیستم کفپوش طرح و رنگ کف شما را برای مدت طولانی حفظ می کند و نیاز به نگهداری کمی دارد. برای استفاده در آزمایشگاه های بیمارستانی، کافه تریاها و هر منطقه ای که در معرض نوسان دما است، بهینه است.

 

بتن صیقلی

 بتن صیقلی نه تنها زیباست، بلکه نگهداری آن نیز کم است. به دلیل سطح باز آن برای استفاده در مکان های عمومی ایده آل است. بتن صیقلی نسبت به سایر سیستم های کف سازی نفوذپذیری بیشتری دارد. در مناطقی که بیماران تحت درمان هستند به دلیل حساسیت به آلودگی باکتریایی استفاده نمی شود.

 

 

مزایای بهداشتی کفپوش اپوکسی در کلینیک ها و بیمارستان ها

 

  • مقاومت در برابر محلول های تمیز کننده قوی
  • کنترل پاتوژن
  • افزایش ایمنی برای بیماران و کارکنان
  • نصب سریع
  • مقرون به صرفه بودن عالی
 

 

بیمارستان ها، کلینیک ها به دلیل توانایی در پاسخگویی به انواع شرایط اضطراری، همراه با فراهم کردن یک محیط بهداشتی برای افراد شناخته شده اند. هنگامی که صحبت از ارائه یک محیط سالم به میان می آید، مراکز پزشکی از کفپوش اپوکسی بیمارستان برای نیازهای کفپوش خود استفاده می کنند، زیرا آنها بهترین مزایا را از نظر بهداشتی که می توانند مقررات پزشکی را تصویب کنند، ارائه می دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا مزایای بهداشتی استفاده از کفپوش اپوکسی بیمارستان برای کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها و نحوه تبدیل آن‌ها به محیط‌های امن‌تر برای بیماران و کارکنان خود آورده شده است.

 

مقاومت در برابر محلول های پاک کننده قوی

بیمارستان ها و کلینیک ها برای حفظ نظافت و بهداشت هر منطقه نیاز به پاکسازی دقیق روزانه دارند. این امر در مناطقی مانند اتاق‌های اورژانس، مراقبت‌های ویژه و اتاق‌های عمل که محیط‌ها باید همیشه تمیز باشند، اهمیت بیشتری دارد. تمیز کردن این کف‌ها به چند محلول تمیزکننده قوی نیاز دارد تا اشکال مختلف باکتری‌های مضر را که می‌توانند به بیماران و کارکنان آسیب برسانند، از بین ببرند.این محلول‌های تمیزکننده دارای فرمول‌های قوی هستند که می‌توانند به انواع معمولی کف‌ها آسیب برسانند،

به همین دلیل است که بهتر است از کفپوش اپوکسی بیمارستان استفاده شود تا سطحی قوی ارائه شود که بتواند در برابر سختی‌های عملیات روزانه مقاومت کند و همچنین در برابر برخی از قوی‌ترین‌ها مقاوم باشد. مواد تمیز کننده ای که به حفظ آن محیط بهداشتی کمک می کند.

 

کنترل پاتوژن

دلیل استفاده از مواد شوینده قوی وجود پاتوژن های مختلف است که می تواند به بیماران و کارکنان یک بیمارستان یا کلینیک آسیب برساند. این پاتوژن ها می توانند باعث بیماری شوند که حتی می تواند باعث شیوع جزئی و سایر عوارض شود. کفپوش اپوکسی بیمارستان غیر متخلخل این اطمینان را می دهد که باکتری ها و سایر عوامل بیماری زا به کف ها نچسبند یا نفوذ نکنند و به شما این امکان را می دهد که بتوانید بلافاصله آنها را تمیز و از بین ببرید.روش دیگری که می توانید مقاومت کفپوش اپوکسی بیمارستان را در برابر باکتری ها و عوامل بیماری زا بهبود بخشید، استفاده از پوشش ضد باکتریایی کف یا کفپوش اپوکسی صنعتی آنتی باکتریال است. که می تواند از گسترش باکتری ها و سایر مواد مضر جلوگیری کند، که باعث بهبود سلامت و بهداشت کلینیک یا بیمارستان توسط یک کلینیک بزرگ می شود.

 

افزایش ایمنی برای بیماران و کارکنان

طبقه بیمارستان و درمانگاه مناطقی با فعالیت بالا هستند که نیاز به طبقاتی دارند که سلامت و رفاه بیماران و کادر پزشکی را به خطر نیندازد. سطح ناهموار کف می تواند خطرات مختلف لغزش و سقوط را به همراه داشته باشد و باعث ناراحتی های دیگری شود که می تواند بر عملیات و عملکردهای پزشکی تأثیر منفی بگذارد.کفپوش اپوکسی بیمارستان سطحی بادوام و ایمن را برای کار و جابجایی در اختیار شما قرار می‌دهد و تضمین می‌کند که تصادفات یا خطرات کمتری وجود داشته باشد. کفپوش اپوکسی بیمارستان  دارای سطحی مقاوم در برابر لغزش هستند که برای دستگاه های چرخ دار مختلف موجود در یک مرکز پزشکی مفید است و حمل و نقل و جابجایی را به طور کلی بسیار ایمن تر می کند.

 

نصب سریع

سازمان شما مشغول کار بر روی نجات و بهبود زندگی دیگران است، بنابراین وقتی نوبت به خاموش کردن یا کاهش عملیات به خاطر نصب یا تعمیر می‌رسد، زمان بسیار مهم است.این یکی دیگر از دلایلی است که کفپوش اپوکسی بیمارستان  یک انتخاب ایده آل است. نصب کف‌های رزینی نسبتاً سریع‌تر و آسان‌تر از سایر گزینه‌های کف‌پوش است و در مدت زمان کوتاه‌تری جامد می‌شوند. علاوه بر این، نه تنها می توانید فعالیت های عادی روزانه خود را زودتر از سر بگیرید، بلکه درگیر بسیاری از درمان های اولیه یا مداوم برای ضدعفونی یا تمیز کردن آن نمی شوید.

 

مقرون به صرفه بودن عالی

اگر بودجه کمی دارید، این کفپوش اپوکسی صنعتی بهترین گزینه برای شماست، به خصوص زمانی که با نیازهای یک مرکز پزشکی همراه باشد. قیمت آن رقابتی است و علاوه بر این، هزینه های نصب در مقایسه با سایر گزینه های کفپوش موجود در بازار پایین است. به جای اینکه بودجه را صرف کفپوش کنید، ممکن است این کار شما را آزاد بگذارد تا بخشی از بودجه خود را برای سایر جنبه های پروژه بازسازی خود خرج کنید. برخلاف سایر روکش‌ها، اپوکسی در هر رنگی از طیف (از جمله روکش‌های بافتی بصری مانند پوسته‌های رنگی) در دسترس است و به شما این امکان را می‌دهد که خلق و خوی مورد نظر و زیبایی شناسی را با دقت برای بیماران خود تنظیم کنید.

 

کفپوش اپوکسی بیمارستان انتخابی بی‌نظیر برای امکانات بهداشتی است، زیرا حداکثر استحکام و دوام و همچنین استریل و ایمنی را ارائه می‌کند، همگی در عین زیبایی‌شناسی و کاملاً قابل تنظیم هستند. روکش بدون درز، ایمن و مقاوم آن ترکیبی عالی از مزایا برای کار حیاتی تمیز نگه داشتن یک مرکز مراقبت های بهداشتی و ایمن برای بیماران است.

مراکز درمانی مانند بیمارستان ها و کلینیک ها همیشه باید اطمینان حاصل کنند که مناطق آنها همیشه ایمن و بهداشتی است و با استفاده از کفپوش های اپوکسی بیمارستان می توانند بهترین محیط را برای بیماران و کارکنان خود فراهم کنند. با جلوگیری از گسترش پاتوژن های مضر و ایجاد سطح ایمن برای کار و حرکت، کفپوش اپوکسی بهترین گزینه کفپوش برای هر مرکز پزشکی است.

 

 

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش ما در کمترین زمان پاسخگو هستند